თბილისი ენერჯიმ აპლიკაცია – “მომხმარებლის კაბინეტი” გააქტიურა. აპლიკაციის საშუალებით, აბონენტებს შესაძლებლობა ექნებათ შეამოწმონ სააბანონტო ისტორია – მოხმარებული გაზის მონაცემები და ნახონ ინფორმაცია გადახდილი გადასახადების შესახებ. ასევე, აპლიკაციით შესაძლებელია გაზის სხვადასხვა სერვისების მოთხოვნა და სარგებლობა.
“როცა ონლაინ სივრცეში საკუთარი, “მომხმარებლის კაბინეტი” გაქვს, კიდევ უფრო მარტივია საქმიანი ურთიერთობა “თბილისი ენერჯისთან.
ჩამოტვირთე აპლიკაცია ტელეფონში APP STORE-დან ან PLAY STORE-დან და გააკეთე ყველაფერი ტელეფონით. შეამომწე სააბონენტო ისტორია – ჩამოტვირთე მომხმარებლის კაბინეტი my.te.ge – https://my.te.ge/dashboard
Google play – https://my.te.ge/android
App store – https://my.te.ge/ios ” – აცხადებს თბილისი ენერჯი.
ვიდეო: https://fb.watch/72NrAB_FKR/